Pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 196/ 2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările şi completările ulterioare, persoanele/familiile beneficiare în prezent de ajutor social și/sau alocație de susținere a familiei pot depune, în perioada 4 – 15 decembrie 2023, documentația necesară pentru acordarea venitului minim de incluziune:
Acte necesare pentru solicitarea venitului minim de incluziune:
- Cerere – declarație pe propria răspundere (formular tip)
- Angajament de plată
- Acte de identitate – pentru solicitant și membrii familiei sale
- buletinul sau cartea de identitate adulți/copii peste 14 ani
- certificatele de naştere ale copiilor;
- certificatul de căsătorie;
- alte acte (hotărârea definitivă de încuviinţare a adopţiei, de plasament familial al minorului, potrivit legii, actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore, hotărâre de divorț).
- Adeverințe de venit pentru toate sursele de venit
- drepturi provenite din salarii (salar net cu menţiunea dacă beneficiază sau nu de bonuri de masă;
- indemnizaţii de şomaj, pensii, indemnizaţii speciale, indemnizaţia-stimulentul pentru cresterea copilului, indemnizaţia lunară pentru persoanele cu handicap, venituri din dobânzi, venituri din activităţi agricole (APIA), alte drepturi etc.
- Alte documente specifice situației solicitantului și familiei sale
- Adeverinte de elev/student, pentru copiii care urmeaza o forma de invatamant;
- certificat de încadrare în grad de handicap;
- certificat de constatare a capacității de muncă , etc
Notă:
Cererea- declarație pe propria răspundere (formularul tip) și angajamentul de plată se vor ridica de la sediul Primariei Rafaila.
DISPOZIŢIA Nr. 536-2023 privind stabilirea unor masuri pentru simplificarea procedurilor administrative la nivelul administratiei publice locale din comuna Rafaila, judetul Vaslui
Model exprimare consimțământ eliberare copii de pe avize sau alte documente