Welcome to Comuna Rafaila, judetul Vaslui   Apasa si asculta textul! Welcome to Comuna Rafaila, judetul Vaslui

Anunt important

Pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 196/ 2016 privind venitul minim de incluziune, cu modificările şi completările ulterioare, persoanele/familiile beneficiare în prezent de ajutor social și/sau alocație de susținere a familiei pot depune, în perioada 4 – 15 decembrie 2023, documentația necesară pentru acordarea venitului minim de incluziune:

 Acte necesare pentru solicitarea venitului minim de incluziune:

  • Cerere – declarație pe propria răspundere (formular tip)
  • Angajament de plată
  • Acte de identitatepentru solicitant și membrii familiei sale
    • buletinul sau cartea de identitate adulți/copii peste 14 ani
    • certificatele de naştere ale copiilor;
    • certificatul de căsătorie;
    • alte acte (hotărârea definitivă de încuviinţare a adopţiei, de plasament familial al minorului, potrivit legii, actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore, hotărâre de divorț).
  • Adeverințe de venit pentru toate sursele de venit
    • drepturi provenite din salarii (salar net cu menţiunea dacă beneficiază sau nu de bonuri de masă;
    • indemnizaţii de şomaj, pensii, indemnizaţii speciale, indemnizaţia-stimulentul pentru cresterea copilului, indemnizaţia lunară pentru persoanele cu handicap, venituri din dobânzi, venituri din activităţi agricole (APIA), alte drepturi etc.
  • Alte documente specifice situației solicitantului și familiei sale
  • Adeverinte de elev/student, pentru copiii care urmeaza o forma de invatamant;
  • certificat de încadrare în grad de handicap;
  • certificat de constatare a capacității de muncă , etc

Notă:

Cererea- declarație pe propria răspundere (formularul tip) și angajamentul de plată se vor ridica de la sediul Primariei Rafaila.


DISPOZIŢIA Nr. 536-2023 privind stabilirea unor masuri pentru simplificarea procedurilor administrative la nivelul administratiei publice locale din comuna Rafaila, judetul Vaslui

Model exprimare consimțământ eliberare copii de pe avize sau alte documente

Aparatul primarului

aparatul primarului

Primarul are in subordinea sa un aparat propriu ce comunica cu locuitorii comunei....

Citeste mai mult

Hotarari CL

hotarari cl

Hotararile CL sunt supuse votarii si se refera la buna functionare a comunitatii...

Citeste mai mult

Documente contabile

documente contabile

Aici va sunt prezentate bugetul, bilantul, rectificarile si alte acte privind banii comunei

Citeste mai mult

Declaratii de avere

declaratie de avere si interese

Aici gasiti declaratiile de avere si interese ale membrilor CL si functionarilor publici...

Citeste mai mult

Contact

contact

Printr-un singur click luati legatura cu noi privind problemele pe care le aveti

Citeste mai mult

DENUMIRE COMPARTIMENT COMPONENTA
CONTABILITATE

Handrea Catalina Viorica - referent contabil

Casian Daniela - referent Operator ROL

Calinciuc Lacramioara - referent casier

Investitii, proiecte, programe si integrare europeana -
RECL-PAPI Cercel Maricel Ciprian - inspector de specialitate (Manager IT)
Urbanism si amenajarea teritoriului Ciobanica Neculai - consilier
Administrativ - gospodaresc-Agricultura, fond funciar si registrul agricol Ciobanica Neculai - consilier
Stare civila, asistenta sociala si autoritate tutelara

Voicu Victorita - referent stare civila

Badiu Mihaela-Ancuta - Asistent social

Resurse umane, arhiva si relatii cu publicul -
Informatizare -
INSITUTII SUBORDONATE
Camin cultural -
Biblioteca comunala -
SERVICII
Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta Cercel Maricel-Ciprian - Sef S.V.S.U.
Serviciul de transport public local de calatori -
Serviciul public de paza comunala -
Serviciul public de gospodarire comunala -
Scroll to top
Apasa si asculta textul! Powered By GSpeech